WARBRINGER ''Worlds Torn Asunder'' (27.11.2011)


Century Media Records - 2011 - A.B.D.

Warbringer kritiğini bana yazmamda sebep olan kişiye çok teşekkür ederim buradan, şaka bi’ yana beni bu grupla iyi ki tanıştırmış, Worlds Torn Asunder 2011 yeni albüm çıkalı baya oldu ama kritik yazmak bu zamana kısmetmiş.

Açılış parçamız ‘’Living Weapon‘’ trampet giriş ve hızlanması kararında ve dengeli olmuş living weapon'u vurgulaması da, davul atakları da çok güzel sadece solo çok uzun ve gereksiz olmuş.

Gelelim 2 numaralı şarkımıza; Baştaki bass tonu güzel gitar girdiği an ortalık karışıyor pek anlaşılmıyor özellikle davul ataklarında. 55inci saniyeden itibaren müzik gayet iyi gidiyor melodi de güzel yalnız scream koyduğu bölüm bozmuş parçayı yoksa sololar başarılı tad bırakacak cinsten 01.56’daki gitar mutingleri de çok iyi bu albümden boş çıkmaz.

Sevdiğim parçalardan ’’Savagery‘’ belirgin bi’ sakinlikle arpejler davula çok iyi ayak uydurmakta. Kick arka planda kalarak agresifliğe geçişe yardım ediyor cymbals' tonu muhteşem 03.22 de ki gitar solosu da şahane bitişe yakın ''es''lerde pek oturaklı olmuş.

Ve ‘’Demonic extasy‘’ hoşuma giden en iyi şarkıları oldu bu albümde aslında mutinglerle başlayıp riff şeklinde melodik gidiyor gitar davul atakları da güzel ve tekrar mutingle devam ediyor, davul ise flordtom ve tom 1 tom 2 de ritim tutuyor araya konmuş olan scream de olsa da olurdu olmasa olurdu ama müziği bağlamak için düşünürsek gerekliydi sanırım 01.56 daki şey en sevdiğim şeydir metal müzikte birden ritim değişmesi bambaşka bir riff'e girilmesi muhteşemdir burada da oldukça başarılılar. Bu oldukça keyifli dinleyicinin de hoşuna gider çalanında 03.50 deki charos tonuda çok iyi düşüşler güzel ve righttan gelen elektro gitar dipses'i ayrı bir güzellik katmış ve tabiki muting'i bırakmamış bu abiler buarda da.

Gelelim albümdeki enstrümantal şarkıya, bana göre enstrümantal şarkılar her zaman sözlü şarkılardan daha çok şey anlatırlar daha duygulu olurlar. Alt yapıdaki melodi gerçekten dinlendirici akustik gitar vuruşları ve akorları da çok uygun sanki bir yandan uykuya dalmamızı isterken bir yandan da uyandırmak istiyor bizleri piyano girdiğinde ise insanın içindeki bazı şeyler hareketleniyor. Akustik gitar girişi yumuşacık giriyor piyona bittiği an alt yapıda akustikle uygun bir şekilde gidiyor ve soloda ağır ağır eşlik ediyor arkadan. Ve klavye tekrar geri dönüyor kulağımıza ve duruşlarda piyano biraz sertleşiyor ve solo arkada tekrar 02.37de piyano melodik bir şekilde değişime uyuyor ve gitar akorlarla ona tekrar eşlikte. Kısacası şarkı zamanı karanlığı ve içte kalanları hatırlatmak için yazılmış.

Yıllardır Thrash öldü allah muhabbetleri ortalıkta kol gezerken diyenlere kapak olacak grup, hortlayıp tüm şehre zombi gibi saldırıyorlar , grupta hiç boş parça yok, inanılmaz gaz ve o kadar anlattıktan sonra size de bu albümü dinlemek düşüyor tabi.

9/10

Yazar: Montrose
  • Currently 2.6/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mevcut puan: 2.6/5 (Toplam 463 oy)


 




Metal East : Nove Kolo 2019 Festival Kritiği   TIRAN ''Apocalyptic Tales''   ORGANECTOMY ''Existential Disconnect''   RAVAGER ''Thrashletics''   POSSESSED ''Revelations of Oblivion''   FORGOTTEN ''Of Past And Passion''   DEUS MORTEM ''Kosmocide''   ROCK HARD FESTIVAL 2019  KRİTİĞİ   HELEVORN ''Aamamata''   WINDSWEPT ''The Onlooker''   ATTIC ''Sanctimonious''   THE SCARS IN PNEUMA ''The Path of Seven Sorrows''   DEITY ''Evil Seed of Life''   WHISKEY RITUAL ''Black Metal Ultras''   DESERTED FEAR ''Drowned By Humanity''   AGONY REIGNS ''Death From Within''   FLAMEN ''Furor Lunae''   CANDLESMASS ''The Doord of Doom''   DARK EDEN ''The Chaos Masquerade''   KAMOS '' Living Without Light''   EXILE ''Unveiling Insanity''  


 

FacebookTwitterRssSitemize Link VerinİletişimBaşa Dön
Contents - Czell Labs&Solutions